Client Service

Client Service

Pentru informaţii suplimentare, asistenţă pentru alegerea produselor sau plasarea comenzilor şi rezolvarea unor eventuale probleme legate de livrare, returnare  vă rugăm să ne contactaţi telefonic: 0729.24.25.29 sau prin e-mail la contact@happyhug.ro şi echipa Happy Hug vă stă la dispoziţie de Luni până Vineri, între 9.00 – 18.00, cu excepţia sărbătorilor legale şi a altor evenimente anunţate pe site.

Costurile de livrare

Ne bucuram ca ai ales Happy Hug, asa ca iti oferim transport gratuit în Romania la achizitia unor produse ce depasesc suma de 300 de lei.
Daca pretul achizitiei tale nu depaseste suma de 300 de lei, pretul de livrare este ... de lei.
*de la aceasta oferta fac exceptie retailerii Happy Hug si situatiile in care produsele achizitionate sunt la preturi promotionale personalizate
 

Modalitatea de livrare

Stim ca astepti cu nerabdare produsele, iar daca ai reusit sa plasezi comanda pana la ora 13 vei primi coletul chiar si in aceiasi zi daca esti din Ploiesti, sau a 2-a zi pentru celelalte orase din tara (cu exceptia zilelor de sambata si duminica, cand nu se fac livrari). Stai linistit, în momentul în care coletul este expediat vei fi notificat;
Produsul comandat de catre tine este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania Fan Courier.
Poti verifica oricand statusul pachetului, codul AWB, accesand site-ul firmei de curierat.
In cazul in care agentul companiei de curierat nu te gaseste la adresa specificata, se va face o noua incercare de livrare. In momentul in care ai plasat o comanda, vei avea obligatia de a ridica coletul, comanda plasata pe site fiind echivalentul unui contract de vanzare cumparare.
Plata se face in sistem ramburs; aceasta va fi efectuata in momentul primirii coletului, direct la curier.
 

Modalitatile de plata a comenzii efectuate

Preturile produselor sunt preturile de catalog mentionate pe site-ul happyhug.ro . Daca beneficiati de un cod de reducere, reducerea se va aplica pentru un singur produs si fara costurile de transport.*
* Voucherele Happy Hug nu sunt combinabile. In conditiile in care detineti mai multe vouchere Happy Hug,  nu le puteti utiliza concomitent; in caz contrar, comanda poate fi supusa anularii.
 

Mentiuni

Produsele comandate sunt ambalate cu grija, astfel incat acestea sa ajunga la tine in stare perfecta. Daca observati o deteriorare a pachetului va rugam sa ne anuntati, scriindu-ne un email la contact@happyhug.ro, iar noi vom incerca sa rezolvam aceasta problema.
Transferul proprietatii produsului si riscul pierderii va trece in sarcina clientului in momentul inmanarii pachetului catre curier. SC ASTEC CLUB SRL nu este responsabila pentru pierderea coletului dupa momentul predarii acestuia catre curier, nici pentru intarzieri sau perioada de livrare.
Daca termenul livrarii este depasit, puteti anula comanda, insa doar dupa depasirea termenului de livrare de 10 zile lucratoare.
Daca vor exista situatii de forta majora sau daca din motive independente de SC ASTEC CLUB SRL nu se va putea onora comanda, ne rezervam dreptul de a intarzia sau a nu livra produsele comandate, acest aspect urmand a fi adus la cunostinta in cel mai scurt timp posibil.
Conditiile de garantie, precum si procedura de returnare si/sau rambursare pot fi gasite AICI.